esmaspäev, 15. mai 2017

Esimest korda vegan liha!? //Biomenu

Liiga palju on seoses kooliga tegemist, kuid toon teieni siiski ühe pisikese postituse! :)

Käisin mingi nädal tagasi emaga pealinnas šoppamas. Kuna terve päev olime poodides tuhlanud, siis jalatallad lõid juba tuld. Samuti korises kõht nii kõvasti, et lähedal asuvad inimesed võisid väikest maavärinat tajuda. Meie kõhud nõudsid kiirelt süüa, kuid Ülemistes oli laupäevane tipptund ja reaalselt kõik restod ja muud söögikohad olid pungil inimesi täis.
Suur häda oli ka selles, et minu 4G oli miskipärast otsa saanud ja nii ma otsisin seda üliaeglase wifi ühendust taga, et leida mõni toidukoht läheduses.
Kodulehel leidsin sellise pisikese poekese nagu Biomenu, kuna ma olin sellest kohast lugenud ka nullkulu.ee blogist(kuigi ma enam ei mäletanud, kas head või halba), siis hakkasimegi selle kohakese suunas liikuma. Vastu vaatas tuttav koht, mida olin ka piltidelt näinud. Võrreldes teiste kohtadega kaubanduskeskuses oli see peaaegu tühi! Võib-olla sellepärast, et see oli nii nurga taga ja teistest restodest eemal.

Mina tellisin värske salati kebabi lihaga ja ema tellis endale grill burgeri koos kirsipiima(?) lattega.
Ilmselt tundus teenindajale, et oleme mingid maakad ja absull midagi veganlusest ei tea(mis pole muidugi tõsi :D), sest ta üritas mitu korda selgeks teha, et tegemist pole päris lihaga(vaid näiteks seenemassiga), siiski suhtus teenindaja väga sõbralikult. :D Omamoodi tore, et sai ikkagi teada, mis siis liha asemel päriselt on.
Kohv lubati lauda tuua, kuid kui mingi aeg mööda läks, ja seda polnud, läks ema küsima ja tuli välja, et teenindaja oli ära unustanud (tuletan meelde, et peale meie oli ainult kaks inimest!). Selle unustamise pärast minu arvamus kohast muutus, kuid jah, kõik teevad vigu ja unustavad. :)
Kohv ei maitsenud meile kummalegi, oli selline mõrkjas ja järelmaitse oli suht vastik, vegan kohvi ma ilmselt enam ei telliks, kui nonvegani võimalus ka kõrval on.

Minu salatiports tundus alguses väga väike, kuid viimased ampsud pidin juba sisse punnima. :D See "kebabi liha" oli veidi vetruv(?) :D Ma ei oska seda seletada. Alguses absoluutselt ei maitsenud, kuid hiljem harjusin ära ning lõpus hakas see maitse täitsa vastu ja sai nagu kõrini sellest maitsest. Õnneks oli peale pandud greip, mis siis vahepeal tõi uusi maitseid. Rohkem ma seda ei telliks, üldine hinne salatile oleks vast 4/10.

Seevastu ema burger oli ülisuur. See pihv seal vahel ei hoidnud oma vormi ja kogu burger oli liiga vesine ning kogu kaste libises vahelt välja. Samas sai oli mõnusalt krõbe. Juurde olid lisatud õlis praetud kartulikoorelaastud, mis olid veidi liiga soolased. Üldhinne kogu einele oleks 7/10 ja kui muud valikut pole, sööks veel, sest maitse oli hea.



Värske salat "kebabi lihaga" (5.20€)


Burger (6.50€)
Kohv (2.50€)

Veganid! Paljun jagage, kas teie meelest on Biomenu söögid head? :)

*not Sponsored

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar