laupäev, 5. november 2016

Ovaalsed meigipintslid

Teie ees on uus meigipintslite tutvustus/arvustus! :)
Pintslid tellisin ebayst ja 5 pintslit läksid maksma 5.30€, mis on üliodav võrreldes originaal pintslitega, kus tüki hind on kuskil 50 dollari ringis. Minu eelmine meigipintslite arvustus, kus kirjutasin Real Techniques fake pintslitest, on siin: http://kaia-elublogi.blogspot.com.ee/2016/02/rt-bold-metals-dupes.html
Mul oli valida, kas 10 või 5 pintslit ja ma valisin 5, sest mulle tundus, et ma ei vaja nii palju peaaegu samasuguseid pintsleid. Ehk valisin komplekti, mis on vasakul pildil.












Kohale jõudsid need umbes kahe nädalaga ning nad olid natukene lömastunud, kuid nüüd kasutamisega on nad peaaegu oma normaalsesse asendisse läinud. :D
Need pintslid on super mugavad minu, kui prillikandja jaoks, sest enamasti teen ma meiki ilma prillide ja läätsedeta, seega peeglile väga lähedal... :D Tavapintslid lähevad alati peeglile tipuga vastu, sest tahan peeglile lähemale pinna, kuid nende pintslitega on eriti mugav, sest need lihtsalt ei saagi vastu peeglit minna ja ma saan minna peeglile nii lähedale, kui vaja.
Mitte nii super on nende pintslite pesemine, sest karvad on tihedalt üksteise vastas ja käepidemele ei saa eriti jõudu rakendada, sest siis pinsel ise paindub eemale ja ma usun, et kui liiga tugevalt vajutada, siis läheb käepide lihtsalt pooleks.
Üleüldiselt ma ei teagi, kas neid soovitada või mitte, oma hinna kohta töötavad nad väga hästi. Seega teen iga pintsli kohta ülevaate, mis meeldis ja mis mitte. :)


#1 Suur ovaalne pintsel näole
Kasutamine: Jumestuskreemi, puuder.
+ Ülisuur! Jumestuskreemi peale kandmine võtab ülivähe aega.
+ Käepide paindub, seega ei lase näonahale liiga teha, kui liiga tugevalt pintsliga ümber käia.
+ Võtab pintslile korraga palju puudrit ja jätab hea katvuse.
- Puudrit peale kandes võib jumestuskreemi ka maha tõmmata ja näo laiguliseks jätta.
- Jätab jumestuskreemi triibuliseks juba kolmandal kasutuskorral pärast pesu ehk sunnib ennast tihti pesema. :D
- Neelab endasse palju jumestuskreemi pintslile pandud kogusest. Ehk kõige parem oleks kõigepeale jumestuskreem näole kanda ja siis seda hajutama hakata.



















#2 Keskmine ovaalne pintsel näole
Kasutamine: Puuder, peitekreem, põsepuna, kontuurimine.
+ Pintsel on mõnusalt tihe. Ehk toodet saab peale kanda mugavalt, ilma, et see valesse kohta satuks.
- Pintsel on nahal natuke kare, sest karvad on tihedalt üksteise vastas.



















#3 Väike ovaalne pintsel näole/silmadele
Kasutamine: Peitekreem, kontuurimine, lauvärv.
+ Pääseb peitekreemi peale kandes ka täitsa silma sisenurka.
+ Lauvärvi peale kandes läheb kiirelt, sest pintsel on suur.
- Hajutada veidi raske (eriti silmavärvi), sest pintsel on tihe.



















#4 Piklik pintsel silmadele/kulmudele
Kasutamine: Lainerijoon, kulmuvärv.
+ Kulmudel hajutab värvi hästi.
- Ei anna teha ilusat lainerijoone tippu, sest harjased on liiga pehmed ning painduvad liiga palju.



















#5 Ümmargune pintsel silmadele/huultele
Kasutamine: Lauvärv, huulepulk.
+ Pintsel on väike, pääseb hästi silma sisenurka.
+ Suurepärase suurusega lauvärvi hajutamiseks.
- Natuke liiga painduvad harjased.
Kahjuks pole harjased isegi pesuga tagasi normaalsesse asendisse läinud.




















Kokkuvõtteks ma ei teagi, kas neid pintsleid soovitada või mitte.
Hinna kohta on suurepärane kaup, kuid mina isiklikult sooviksin midagi kvaliteetsemat. :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar