pühapäev, 5. veebruar 2017

Ebameeldiv juuksurikülastus

Käisin 2 päeva tagasi juuksuris, kuid olen juhtunu pärast ikka ärritunud ning seepärast halan teile natuke oma lollusest ja juuksuri egost.

Siiani on see kolmas juuksurisalong, kus olen käinud... Kokku olen käinud 6 erineva juuksuri juures.

Lugu algas, kui käisin eelmine aasta Ilusalongis Nokturnis. Valisin selle koha, sest arvustused olid head ja üks blogija samuti kiitis. Mulle meeldis, et sai online broneeringu teha.
Kohale jõudes oli õhkkond mõnus, teenindus oli mõnus ja juuksur oli tore. Ainuke asi, mis hästi ei läinud, oli lõikus: see jäi ebaühtlane ja lubasin endale, et selle juuksuri juurde enam ei lähe. Lõikuse eest maksin 10€, nii nagu broneerides ka kirjas oli.

Pean mainima, et mõlemal külastuskorral olid juuksed algselt sama pikad ja mõlemal korral soovisin samasugust lõikust (ehk õlapikkused ja veidike järku. Umbes 3-4cm)
Samuti, kui eelmine kord käisin, pani juuksur kaela ümber eraldi sideme, et selle katte kaelaosa puhtana hoida ja kate ise tundus kvaliteetne. See kord pandi lihtsalt mingi odav õhuke siidriie õlgadele ja hiljem mõtlesin, mitmel inimesel see kate juba kaelas oli olnud. Ma ei usu, et juuksur seda iga õhtu peseb, kuigi ega see võimatu pole.

Hakkasin see aasta jälle juuksurit otsima ja otsustasin, et annan Nokturnile uue võimaluse. Valisin teise juuksuri (Leonika Kingu) ja panin internetis aja kirja. Valisin sama lõikuse ning see oleks pidanud minema maksma 10€ nagu eelmine kord. Mul oli kaasas 12€.
Kohale jõudes oli õhkkond teine, algul ei tervitatud ja ei pandud tähele, et keegi üldse sisenes (kassa oli tühi ja kaks juuksurit tegelesid klientidega). Istusin maha ning lõpuks mind märgati. Võib-olla oleksin pidanud end ise nähtavaks tegema, kuid ma olen selles osas tagasihoidlik.
Kui juuksur oli eelmise kliendiga lõpetanud, istusin juuksuritooli, seletasin, mida täpsemalt soovin ja juuksur hakkas oma tööd tegema.
Mulle meeldib, kui juuksur ei lobise minuga, sest siis ta teeb tavaliselt tööd paremini ja mina ei pea nuputama, mida oleks mõistlik võõrale öelda ja mis enda teada jätta. Juuksur rääkis veidi minu juuksetüübist ning siis hakkas soovitama juukseõli.
Nimelt ta ise tellib (mitte salong ei telli) kuslilt Lätist või Poolast juukseõli, mis pidavat jube hea olema. Seda juttu ma täitsa uskusin, et odavad poe omad pole suurepärased, kuid kui ma oleksin temalt tellinud, oleks see olnud nagu põrsa kotis ostmine. Pakkus mulle algul 100ml pudelit 26€ tellimisega (seda kohapeal polnud). Hiljem kui ütlesin, et mul pole võimalik seda hetkel soetada, siis pakkus väiksemat pudelit 7€. Okei, ta suutis mu pehmeks rääkida ning küsisin, kas kaardiga saab maksta. Ei saanud.
Minu juuksed on ülipaksud ja pikad ning vahepeal ta suutis veel mõista anda, et töö on nagu aeroobika, sest mul on kolme inimese juuksed peas. Üleüldiselt oli ta sõbralik, kuid oli tunda ka üleolevust, et ta on juuksurina väga hea ning ta oleks nagu uhkustanud mu ees, et ta ikka saab hakkama selle raske tööga, mis ma talle oma paksude juustega tegin. Nojah, mis ma ikka kosta oskan...

Kui ta oli mu juustega lõpetanud, nägin, et eest polnud väga ilusti lõigatud, kuid suud ma ikkagi millegi pärast lahti ei teinud. Seejärel ütles ta mulle hinnaks 18€!!! Ütlesin juuksurile, et olin arvestanud 10€, kuid tema ütles, et kuna oli ka järkulõikamine, siis läheb see mudellõikuse alla (mille hind on 16€ kodulehel) + kuna oli raske algmaterjal (ehk liiga paksud juuksed) lisas ta veel 2€! See 2€ oli nagu tipp restoranis, et ta pidi palju vaeva nägema, kuigi kodulehel polnud kirjas, et juuste erinev paksus ja pikkus hinda muudab. Samuti ei andnud ta ei enne lõikust ega lõikuse ajal sellest teada.

Hiljem mõtlesin, et miks ta enne lõikust ei teatanud, palju summa tuleb, sest mina olin teinud broneeringu 10€ peale, pluss keset lõikust ma ju küsisin kaardimakse järele, sest mul polnud maksta sulas 10€+7€(õli), mis valemi järgi oleksin ma saanud maksta siis 18€?!!

Okei, helistasin emale, et äkki tema saab raha tuua, ei saanud. Helistasin isale, tema sai, kuid alles poole tunni pärast. Istusin siis maha ja hakkasin ootama. Juuksur pani mind tundma, nagu ma oleksin varas, kuid hetkel on mul tunne, nagu oleks minult röövitud. Hind ise oli isegi päris normaalne, kuid peamine, mis ei meeldinud, oli see, et hind tuli üllatusena.
Kellel siis õigus on? Ilmselt oleksin pidanud targem olema ja enne küsima, palju maksma läheb.
Samuti on mul tunne, et kasutati ära minu tagasihoidlikust.

Hetkel jooksevad peast läbi ainult "oleksid", mis ma oleks võinud teha ja öelda. Tagantjärele tarkus...

Palun rääkige enda nii halbadest kui ka headest kogemustest juuksuritega! Ning palun soovitage Tartus juuksureid, kes teevad tööd hästi ning ei võta hingehinda.

Aitäh! :)


*räägin lihtsalt oma kogemusest, ei soovi kedagi pahandada.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar