teisipäev, 20. detsember 2016

Hetkeotsuse ajel tehtud ostud

Kahjuks on see postitus väga kaua mustandites seisnud, sest ilmad on nii pimedad olnud, et normaalsete piltide saamine on olnud võimatu, kuid nüüd on see teie ees! :)

Kui olin oma päris ise teenitud palga suvel kätte saanud, tahtsin omale midagi toredat lubada ning läksin otsejoones Kaubamajja.
Seal valisin välja kuivšampooni, näopuhastuskäsna ja näomaski.

Batiste kuivšampoon

Kuna Batiste kuivšampoonidest on väga palju head räägitud, siis otsustasin proovida, sest minu juuksed lähevad juba ühe päevaga rasvaseks ning naljalt pesemist üle kahe päeva venitada ei saa.
Ma ei suutnud poes üldse otsustada, kas võtta tavaline valge või mingi tooniga ja üldse mis lõhnaga, sest seal oli valik üüratu. Lõpuks otsustasin fruity&cheeky cherry(kirsilõhnaline) kasuks, sest üks blogija oli kirjutanud, et temale selle lõhnaga väga meeldis ning teised lõhnad olid väga tugevad nagu juukselakk.
Kahjuks pidin pettuma, sest juttude järgi pidid Batiste kuivšampoonid väga head olema. Kuid ma ei tahaks anda lõpliku hinnangut, sest ma pole proovinud teiste firmade kuivšampoone.

Pakendil on kirjas, et imab rasu ning annab juustele värske lõhna ja väljanägemise. Rasu imab, kuid värsket väljanägemist ei anna. Kuivšampoon parandab umbes 25% probleemist ning minu jaoks on seda natuke liiga vähe. :D Võib-olla ma peaksin seda veel rohkem pihustama, sest mul on väga paksud juuksed. Kuid ma ei tahaks omale seda rohkem peale lasta, sest siis ma lihtsalt "lämbuksin" selle magusa lõhna kätte. Mind häiris ka see, et terve päev tundsin seda ülitugevat magusat lõhna endaga kaasas käimas ja ma usun, et see ei jäänud märkamata ka teistele. Õnneks ei jäta Batiste juukseid nätskeks ja kleepuvaks.
Kuid hind oli hea ning pudel saab kindlasti ka tühjaks kasutatud.








Konjac sponge

Valik oli jällegi liiga suur, kuid lõpuks valisin välja Konjac-käsna bambusesüsiga firmalt Active Line Beauty. Antud käsna tüüp sobib tundlikule, rasvasele ning akne kalduvusega nahale. Valmistatud 100% puhastest, looduslikest Riveri kiudainetest. Bambusesüsi sisaldab selliseid mineraalaineid nagu kaalium, kaltsium, raud ja naatrium. Bambuse söe ning Rivieri kiudainete kooslus soodustab nahapooride puhastamist, liigse rasva eemaldumist ning annab näole puhta ja särava ilme.

Käsn tuleb kraani all soojas vees hoida, kuni vesi on käsna imendunud ning pehmeks läinud. Palja veega saab näo väga mõnusalt puhtaks ning kui lisada veel näopuhastusvahendit võtab käsn ka meigi edukalt maha.
Esimene pesu tundus nahal nii naljakas. :D Hoopis teistsugune tunne, kui Norwexi näolapiga. Minu meelest sai nägu sama puhtaks kui näolapiga, seega mulle see meeldib.
Ainuke asi, mis mulle ei meeldi, on see, et see käsn kuivab ~4 päeva. Ma kujutan ette, kui palju baktereid selle käsna keskmes leidub ning seetõttu see hetkel seisab. See on praegu juba nii kokku kuivanud, et vee sisse imendumiseks kulub palju                                                                                           aega.

http://activelinebeauty.eu/gubki-konnyaku/gubki-konnyaku-et.html Kaubamajas maksis 6.60€



Näomask

Näomaski võtsin justkui mööda minnes ning värvi järgi. :D Seega põhimõtteliselt alles kodus lugesin, mida ma ostnud olin. Mask on pärit samalt firmalt Active Line Beauty ning sisaldab plaatinat ja platsentat.
Platsenta aitab kaasa naha kollageeni, elastiini ning hüaluroonhappe tootmisele, mis omakorda annab nahale siledust ning elastsust. Plaatina on komponent, mis aitab saavutada naha noorusliku ilme. Maski tuli nahal hoida 20-30 minutit ning pärast maski eemaldamist tuleb ülejäänud ekstrakt õrnalt näonahka masseerida.

Natuke vale koostisega mask sai ostetud, kuid ära kasutasin siiski ning selle kogemuse järgi ma ei ostaks enam sellist maski. Kuna see oli märg, siis see juhtis näolt kogu soojuse ära, ning nägu hakkas nagu "külmetama". Samuti hakkas nõonahk sügelema, kuid kui maski ära võtsin, polnud enam midagi.


http://activelinebeauty.eu/uhod-za-licom/1-tk.-tigu-ekstrakt-egf-clone-et.html Kaubamajas maksis 1.90€












Ilusat jõuluaega kõigile!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar