reede, 5. august 2016

16 ja Statoilis tööl?

Tere tulemast tagasi üle pika aja! :)

Ma arvasin, et mul on suvel rohkem aega, et blogiga tegeleda, kuid tuleb välja, et vist mitte. :D
Nagu ka eelmine aasta, läksin ma ka see suvi malevasse. Eelmine suvi olin oma malevarühmaga oma vanas lasteaias ja nühkisime liumägesid ja mänguasju nädal aega mustusest puhtaks. Tööpäeva pikkus oli siis 4 tundi ja pärast tööd olid ühistegevused teiste malevlastega. Näiteks pidasime pikniku või korraldasime fotojahi. See oli selline tore ja lihtne malev. :)
Kuna ma olen juba nii vana, siis seekord ma nii lihtsat tööd omale valida ei saanud. Ainukesed valikud sellel aastal malevas olid kurkide/maasikate korjamine või siis töötamine Konsumis või Statoilis. Mina sain tööle Statoili ning praeguseks olen seal töötanud juba kaks nädalat ja nädal aega ootab veel ees.
Mina, kui alaealine ei saa vastutada raha eest, seega mina kassa taga ei tööta. Minu töö on teha saali peal kõike vajalikku, ladu korrastada ning õuealal koristada. Näiteks kohvimasinatel täidan kohviubade purke, lisan kohvitopse ja valan piima juurde. Saalis korrastan riiuleid, kontrollin aegumiskuupäevi ja kui vaja toon laost kaupa juurde. Kui lattu saabub uus kaup, siis tuleb see üle kontrollida ja oma koha peale panna.
Oma vanuse kohta võin ma tööl olla 24 tunni jooksul 7 tundi ja pool tundi on lõunapaus. Minu tööpäev algab kell 8 hommikul, mis on natuke kreisi keset suve. Tööpäevad ei ole küll pikad, kuid ma olen suhteliselt väsinud, sest liigun seal kogu aeg ringi ja asjatan. Koju jõudes on nii mõnus lihtsalt lebosse lasta! :D
Sellel aastal on ühistegevused teiste malevlastega ainult nädalavahetustel, sel laupäeval lähme näiteks piljardit mängima ja pühapäeval on piknik. :)
Üleeile sain ma töö käigus õues herilaselt nõelata. Ma eriti ei karda neid putukaid ja ei jookse kätega vehkides eest ära, kuid see herilane tundis minu vastu haiglast huvi ja tiirles mu ümber kaua. Läksin eemale, tuli minuga kaasa ja ühel hetkel otsustasin temast mitte välja teha ja tegelesin enda asjadega edasi. Kahjuks suutis ta lennata mu käe ja keha vahele just sellel hetkel, kui käsi vastu keha läks ja sain mõnusa sutsaka käe siseküljele. Ei no tore küll! Õnneks sain kohe külma peale panna ja paistetus tõmbas kiiresti tagasi. Ma vist ei julge enam õue minna, sest äkki on mul mingi hea lõhn küljes, mis tõmbab neid ligi, sest töölt koju minnes tiirles veel üks minu ümber. Seoses selle vahejuhtumiga unustasin ma selle päeval lõunat süüa, seega läksin natuke varem koju ja jõin tee peal jogurtit. :)
Tööl on minult juba küsitud, et kas järgmine aasta tulen uuesti, kuid pole osanud sellele küsimusele veel vastata, sest töö on minu jaoks nii vaimselt kui ka füüsiliselt kurnav.
Soovin siiski postituse lõpetada positiivsetes nootides, seega olen ma tänulik, et olen nüüd kogemuste võrra rikkam ja tean rohkem klienditeenindaja elust. :)
Samuti soovitan noortel minna malevasse, sest see on kogemus kogu eluks!

Näeme (loeme?) juba järgmises postituses! ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar