neljapäev, 14. juuli 2016

Imekreem, mis kaotab poorid. Või siis mitte?

Minu põhikooli lõpetamise päev on juba päris kaugel, kuid tahtsin tuvustada teile toodet, mis mind sellel tähtsal päeval aitas.
Alguses oli plaan, et käin nii juuksuri kui ka meikari juures, kuid jäin aja kinni panemisega nii hiljaks, et samas salongis enam mõlemat protseduuri teha ei saanud (mitme salongi vahel jooksmiseks poleks aega jätkunud). Oleksin jäänud lihtsalt ajahätta enne aktuse algust. Seega ainuke võimalus oli teha ise meik ja vara hommikul minna juuksuri juurde. Milleks või kelleks mul siis ikka selline hunnik meigitarbeid koju on varutud, kui mitte kasutamiseks. :D
Muidugi tegin endale enne lõpetamise päeva ka nö proovimeigi, igaks juhuks. Ja lihtsalt huvi pärast otsisin Youtubest lõpumeigi videosid ja esimene video, mis mulle ette tuli, oli vägagi informatiivne. Ma kahjuks ei leidnud seda videot enam üles, et teiega seda jagada.

Igatahes, videos neiu tutvustas toodet, mis täidab poorid, hoiab nahka kauem matina ja meik püsib nahal kauem. Mul on väga rasune nahk ja ma olen ammu tahtnud toodet, mis hoiaks natukenegi tagasi seda läikimist, mis juba kaks tundi peale meikimist häirima hakkab. Ma siis muidugi kohe kuulasin täpsemalt, mis toote nimi oli ja googeldasin, mida sellest arvatakse, palju erinevatel lehekülgedel maksab jne. Sain oma loodetud tulemused ja hind ei olnudki nii krõbe kui ma arvasin, seega sai see koheselt ostukorvi lisatud. Tellisin toote Eestist (Link), seega saab toote kätte näiteks smartposti kaudu.
Toode ise on TONY MOLY Egg Pore Silky Smooth Balm meigialuskreem, mis on muide toodetud Koreas. Pakend on kuldne muna, mille ülemine pool on kahjuks seest tühi. :D


Kreem on mõnusa "pehme" lõhnaga ja puuderja koostisega. Nahale kandes jääb ka selline puuderjas tunne, kuid üldse mitte nagu krohv. Kuskil 2 minutiga kreem nagu "imendub" nahka ja nahk jääb ülisile ja siidine. Välimuselt nii head tulemust ei anna nagu lingil viimasel pildil, kuid paremaks läheb naha olukord kindlasti. Kreem ei jäta nahale mingit värvust ja minule ei tekitanud see ka mingit ärritust. Mulle tundub, et meik püsib selle kreemiga tõesti paremini peal ja ka rasuseks läheb nahk aeglasemalt.

Pärast
Enne



















Pärast lõpetamist võtsin meiki maha vee ja Norwexi näolappiga (mis võtab isegi veekindla meigi maha) ja imestasin, miks meik korralikult maha ei tule. Mulle meenus see meigialuskreem ja soovitused interneti avarustes, et pärast tuleks see kreem pooridest näoharjaga maha pesta. Proovisin ja töötas, nägu sai meigist ja aluskreemist puhtaks. Iga päev ma seda ei kasutaks, sest ummistab poore ja ma ei usu, et igapäevaselt näohari õrnale nahale hea oleks. Kuid muidu väga väärt toode. Soovitan soojalt!

*not Sponsored

Ilusat suve jätku! :)

3 kommentaari:

  1. Need Korea kosmeetikatooted on hands down parimad mis proovinud olen👍 No ikka ei anna lääne toodetega üldse võrreldagi. Ma olen juba vaikselt oma kosmeetikakogu hakanud välja vahetama.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Korea tooted tunduvad tõesti olevat proovimist väärt, nende kohta on viimasel ajal palju head räägitud/kirjutatud.☺️

      Kustuta
  2. Proovi ripsmetušše!!! Soovitan!

    VastaKustuta