esmaspäev, 18. aprill 2016

Üdini roosa postitus

Tsau!

Tuli tuju teha roosa postitus. Otsisin oma ilutoodete seast roosasid tooteid ning ma arvasin, et neid koguneb palju, kuid vaat kus lops, ainult kolm toodet leidsin. Siin need on! :D

Garnier mitsellaarvesi

Pudel on mõnus pontsakas ja kork on armsalt roosa. Selle pudeli sisu on lõhnatu ning sama õrn kui vesi. See on spetsiaalselt väljatöödatud meigi eemaldamiseks - koostises olevad mitsellaarmolekulid toimivad puhastavate magnetitena, mis püüavad mustuse, meigi ja rasu enda sisse. Mulle meeldib seda kõige rohkem kasutada näolt rasu eemaldamiseks. Toode on sobilik ka õrnemale nahale ning ei tekita ärritust. Nahka pole vaja tugevalt hõõruda ega loputada. Kahjuks veekindlat meiki see maha ei võta.
Pildi peal on näha ka väiksem pihustiga pudel, mille soetasin Tigerist. Selle pisikese pudeliga on mugav mitsellaarvett ka kodust väljas olles kasutada. ;)


Oriflame Love Nature näokreem

Pisikene plastikust topsik, mis ei võta kotis palju ruumi ja kaalub vähe. Mõnus! Peamiselt tellisingi selle kreemi sellepärast, et mul oli kiirelt vaja näokreemi. Valisin vaarika lõhnaga kreemi, sest mulle on väga meeldinud Oriflame dušigeelid, mis on vaarika lõhnalised. Kreem on õhuline ja nahka niisutav. Tootes on C-, E- ja B-vitamiinid, mis muudavad naha pehmeks ja jume säravaks. Määrin kreemi näole igal hommikul ja õhtul.
Mulle väga meeldib see kreem ja soovitan seda ka Sulle! 




Max Factor küünelakk

Täpsemalt on see siis Max Factor Glossfinity flaming pink 95.
Kuigi ma ei kanna eriti roosasid toone siis see lakk mulle täitsa meeldib. Lakkides kandsin peale paksema kihi ja see kuivas päris kiiresti. Pudeli peal on kirjas, et lakk kestab küüntel kuni 7 päeva. Minu küüntel pidas see normaalsena vastu 4 päeva. Võib-olla kui ma vahepeal nõusid ei peseks ja igapäevaselt pinalis ei sobraks, oleks see lakk kauem vastu pidanud. :D



Roosat päeva Sulle! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar