laupäev, 5. märts 2016

JOIK kehakreem

Tsau!

Hoiatan juba ette, et edaspidi, kuni 22. märtsini, ei pruugi enam uusi postitusi tulla, sest mul ootavad eest 10. klassi sisseastumiseksamid, milleks pean kõvasti õppima. Kui teil on huvi selle vastu, siis võin pärast katseid teha ülevaate, kuidas mul läks jne. Kuid öelge siis onju, kui ülevaadet soovite! :)

Lähme edasi postituse juurde! :)
Minu hea sõbranna kinkis mulle jõuludeks ühe JOIK kehakreemi ning ma hakkasin rohkem huvi tundma selle firma vastu. Muidugi ma teatsin enne, et selline filma Eestis tegutseb, kuid ma ei teadnud sellest eriti midagi rohkemat.
JOIK on eestimaine firma, mis toodab küünlaid ja looduskosmeetikat. Kõik tooted arendatakse ja toodetakse Eestis. Tooted valmivad käsitööna väikestes partiides ning kontrollitakse kogu tootmisprotsessi. Veendutakse, et tooted on kvaliteetsed ja värsked. Nad kasutavad oma toodetes naturaalseid tooraineid, mis pärinevad tunnustatud tootajatelt Prantsusmaalt, Saksamaalt, Inglismaalt, Šveitsist, Ameerika Ühendriikidest ja ka mujalt. Samuti kasutavad nad võimalikult palju eestimaiseid tooraineid - rapsiõli, astelpajuõli, ürte ja mett.



Täna räägiksin teile JOIK Greibi-mandariini kehakreemist, mis mulle kingiti. Mul on olnud 2 kuud, et seda toodet kasutada ja ma olen seda teinud. :)
Rikkalikult beetakaroteene sisaldav porgandiõli paneb naha särama ja seetõttu sobib see ka päevitusjärgseks nahaturgutajaks. Sheavõi, kakaovõi ja oliiviõli toidavad ja niisutavad nahka. Naturaalne E-vitamiin on tõhus antioksüdant ning aitab ära hoida naha enneaegset vananemist. Kreem sobib kõikidele nahatüüpidele. See kreem on läbi aegade üks parimaid best-seller tooteid JOIKi valikus. Toote kohta saab lähemalt uurida SIIT.

Koostiselt on kreem sarnane topsijogurti paksusega. Kehakreemi lõhn on tugevalt tsitruseline ja see jääb nahale umbes tunniks või kaheks. Enne kreemi imendumist tundub nahk pruunikama tooniga, mis hiljem kaob. Pakendi peal on ka hoiatus, et porgandiõli võib heledaid riideid määrida, kui ta pole korralikult imendunud
Kreem imendub hästi, ning nahk jääb keskmiselt niisutatud. Ehk nahk ei jää liiga kuiv ega liiga üle niisutatud ja rasvane.




Suurepärane firma, ilus pakend ja mis kõige tähtsam, väga hea kreem!
Soovitan! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar