laupäev, 13. veebruar 2016

Oriflame Love Nature nahahooldus

Heihopsti!

Tellisin endale hiljuti Oriflamest teepuuõliga tooteid. Kosmeetikatööstuses on teepuuõli hinnatud ravimisvahend, sest sellel on palju kasutamisvõimalusi. Näiteks peletab teepuuõli vistrikke ja sobib hästi rasusele nahale. Valisin endale Love Nature teepuuõliga sarjast kolm toodet, sest mul on tõesti rasune nahk ja ma loodsin, et võib olla need aitavid mind mu näo puhastamisel. Hetkel pole ma neid tooteid veel regulaarelt kasutama hakanud, kuid panin kirja enda esmamuljed.



Love Nature teepuuga savimask (LINK)

Mul pole varem nahale jäetavaid maske olnud, ning mõtlesin, et katsetan. Selles maskis on teepuu eeterlik õli, mis puhastab poore, imab rasu ja taastab naha tasakaalu. Toode ei lõhna väga tugevasti ja see ei jäta näonahale järellõhna. Maski peab näol hoidma umbes 10 minutit ja seda on soovitatav teha 2 korda nädalas. Juba maski peale kandmisel hakkab see kiiresti kuivama. Halb on selle juures see, et kui mask on kuivanud, siis ei saa eriti rääkida ja naerada, sest siis hakkab suu ümbrusest mask maha kooruma. Ma pole ühtegi erinevust oma tavapärase nahaga võrreldes märganud, kuid ma pole toodet ka regulaarselt kasutanud.



Love Nature teepuuga peitepulk (LINK)

Põhimõtteliselt on see raviva toimega peitepulk. Roheline pool sisaldab antibakteriaalset teepuu eeterlikku õli, mis on mõeldud iluvigade peitmiseks ja beež pool on punetuse ja vigade katmiseks. Lõhn on minimaalne. Esimesel proovimisel olin šokeeritud, sest roheline pool jättis nahale sõna otseses mõttes rohelise triibu, kuid kui kanda rohelist alla ja beeži peale, siis toon ühtlustub ja beež pole ka enam nii oranžikas. Peitepulga peale kandmisel jääb nahk natuke heldedam, nii et ma arvan, et see on mõeldud pigem heledama nahaga inimesele. Peitepulk ei ole nii hea katvusega, kui ma lootsin ning see katab pigem ainult punetuse. Ma pole selle pulgaga nii rahul, kui ma arvasin, et ma saan olema, kuid arvan, et kasutan seda siiski tihti.




Love Nature teepuuga näovesi (LINK)

See on näovesi, mis aitab poore ahendada ja nahka matistada. Kohe, kui pudeli avasin torkas ninna selle lõhn. Minu jaoks natuke liiga tugev. Koostisosades on kirjas ka alkohol ning näo puhastamisel oli sellest kohe aru saada, kui nahk natuke kipitama hakkas. Praegu on talvised ilmad ja nahk on natuke kuiv, sellest arvatavasti ka see kipitus. Pärast puhastamist jääb nahale suhteliselt tugev lõhn, mida mina tunnen, kuid ma ei tea, kas ka teised seda tunnevad. Umbes 5 minutit pärast kasutamist on selline tunne, et tahaks selle toote näolt maha pesta, sest lõhn ja kipitus häirib, kuid natukese aja pärast see tunne kaob ja nahk jääb siidine ja matt. Olen tootega suhteliselt rahul, kuid igapäevaselt tundub natuke liiga karm näonaha vastu, eriti talvel.



Kas teie olete neid tooteid proovinud? Mida teie nendest arvate?

Järgmise lugemiseni! :)



2 kommentaari:

  1. Kasutan seda peitepulka juba aastaid ning mulle just meeldib tema katvus ja toon. Ühildub jumestuskreemiga kenasti. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hea tõestus, et inimesed on erinevad. :) Mul endal on tunne, et panin rohelist poolt natuke liiga palju ja nahk võttis natuke roheka värvuse. Pean veel harjutama. Katvus on minu jaoks natuke liiga nõrk, et minu aknega hakkama saada. Kuid punetuse vastu aitab tõesti hästi. :)

      Kustuta