reede, 1. jaanuar 2016

RT pintsel ja puhastaja

HEAD UUT AASTAT!

Minu vana-aastaõhtu möödus rahulikult. :)
Valasin õnnetina ja selle varju vaadates tundus, et see on kilpkonn. Ma olen täiesti kindel, et ma ei võta omale kilpkonna, seega ma arvan, et see võib tähendada rahulikku ja aeglast aastat. Eks aasta lõpus saab teada. ;)
Kuidas teie vana-aastaõhtu kulges? 

Okei, jõuan lõpuks ka asja juurde. Seekord tahtsin teile tutvustada oma lemmik meigipintslit ja pintslipuhastajat. 

Real Techniques expert face brush

Pintsel sobib hästi kreemja ja vedela jumestuskreemi peale kandmiseks. Pintsel jätab loomuliku tulemuse, kuid on hea katvusega. Sama pintsliga saab kanda peale ka puudri, et kinnitada jumestuskreem kogu päevaks. Selle harjased on tihedad ja pehmed ning 100% Cruelty-free ehk julmusevabad. Harjased on sünteetilised, mitte loomsed. Käepide on kerge ja valmistatud ümbertöödeldud alumiiniumist. Olen selle pintsliga väga väga rahul. Ma just otsisin parema katvusega jumestuskreemi, kuid nüüd kasutan seda pintslit õrnema katvusega kreemiga ja tulemus jääb just selline nagu soovin. :)
Pintsli saab osta näiteks Kaubamajast (I.L.U-s pole seda näinud) ja seda saab odavamalt tellida Real Techniques interneti lehelt SIIT 
Iga toote juures on ka video, kuidas tootega ümber käia.
Teisi sama firma pintsleid saab tellida SIIT
Samuti müüvad nad meigikäsnasid.
Saatmiskulu tuleb vastavalt paki raskusele. :)



Meigipintsli puhastaja 

Tellisin endale ebay-st meigipintsli puhastaja, mida nimetatakse brushegg'iks. See on silikoonist pisike vidin, mis maksis umbes 1,20€. 
Mina pesen oma pintsleid beebišampooniga, sest see ei kahjusta harjaseid.
Varem pesin enda pintsleid enda peopesas, kuid pintslist ei tulnud korralikult šampoon välja ja sellele jäi tugevalt beebišampooni lõhn külge. Nüüd panen brushegg'i peale natuke šampooni ja puhastan pintsli ringjate liigutustega selle peal puhtaks. Pintslile jääb minimaalselt lõhna külge ja see saab korralikult puhtaks. 
Meigipintslite pesemine on väga oluline, sest nendele koguneb naharasu ja jumestuskreemi jäägid. Pintslite harjaste vahel hakkavad kiiresti paljunema bakterid, mis võivad näonahale väga halvasti mõjuda. 
Triibulise osa peal saab pesta suuremaid pintsleid (näiteks puudripintsel) ja täpiline osa on mõeldud väikeste pintslite pesuks (näiteks kulmupintsel).

Kui Sulle minu postitused meeldivad, jaga seda oma sõpradega ja kliki "Jälgi" :)

Nägudeni! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar