laupäev, 26. detsember 2015

Kes ma olen?

Hei!

Ülilahe, et Sa jõudsid minu pisikesse blogisse! Tere tulemast! Olen 17-aastane neiu Tartust. Gümnaasiumi kõrvalt jääb kahjuks veidi vähe aega, et oma hobidega tegeleda, kuid kes tahab, see jõuab. Vabal ajal veedan palju aega ka Youtube'is ja käin rühmatreeningutes, sest selline treenimisviis on mulle kõige sobilikum ja lõbusam. 
Enne käisin 7 aastat tantsimas ja 9 aastat mängisin klarnetit. Siit blogist leiab palju erinevaid postitusi: arvustusi, soovitusi, käsitööd, minu elus juhtuvat, mis mulle meeldib, mis mitte nii väga jne.
Olen avatud uutele pakkumistele ja võimalustele!


Enjoy! :)

5 kommentaari:

  1. Väga huvitav :) Ootan jubahuviga uusi postitusi.

    http://karmeniblogii.blogspot.com.ee/

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  3. Tere Kaia! Tore, et oled blogimise enda jaoks leidnud. Mina olen ka juba üle aasta bloginud ja natuke õppinud ka veebidisaini. Just seetõttu jätan sulle natuke tagasisidet selle kohta, mida võiksid muuta.

    Värvid - ei ole soovitatav kasutada üle 2-3 värvi. Sinu blogis hetkel näen 4 erinevat värvi.

    Kirjastiil - ei ole soovitatav kasutada üle 2 erineva kirjastiili (fondi). Vali näiteks oma pealkirja fondiga kokku sobiv font ning kasuta tervel lehel ainult seda.

    Kirjasuurus - hetkel mulle tundub, et postituse tekst on liiga suur. Võiks olla kuskil 16 suurune. Sinu blogis on kõige tähtsamal kohal blogi pealkiri - see võib julgelt suurem olla.

    Sisuline pool - see on suuresti sinu enda valida, mismoodi ja kuidas sa oma postitusi kirjutad, küll aga järgi kirjavahemärke. Lause lõppudesse pane alati punkt, mitte mõni smile jne. Kui vajad õigekirjas abi, siis eki.ee aitab.

    Idee - nagu ma aru saan, siis sinu blogi ei ole vaid ilublogi vaid kirjutad ka kõigest muust. Mina isiklikult nimetaks sinu blogi ilu ja elustiili blogiks vms. Mõtle see koht veel läbi, sest see lühike kirjeldus pealkirja all võiks olla võimalikult informatiivne ja huvitav - see on esimene asi, mida lugeja su lehel vaatab.

    Tekstid - julgelt grupeeri tekste. Vasaku columni ja postituste columni vahele soovitan jätta suurema vahe. Siis paistavad postitused paremini välja ja muu info oleks kõik vasakul.

    Postitused - soovitan kirjutada äärest ääreni ehk siis Bloggeris on see justify joondus. Silmale on kõige lihtsam teksti lugeda siis, kui ühes tekstireas ei ole rohkem kui 10 sõna.

    Kujundus - minule isiklikult ei meeldi praegu sinu pealkirja font. See tundub natuke raske, kuna taust on sul väga õrn ja naiselik.

    .. ja üks soovitus veel: Sinu pildi kohal on sinu lühitutvustus. Muidu on see väga okei, aga võiksid sinna kõige lõppu siis kirjutada ka selle mingi sõna, et kes sa oled. Nt: Minu nimi on Kaia ja ma olen 16-aastane SEIKLUSHIMULINE NEIU või ILU ARMASTAV TÜDRUK või UNISTAJA vms. Mingi sinu tegemisi näitav sõna :)

    Soovin sulle palju edu ja häid mõtteid! :)

    Grete Murr / http://gretemurr.blogspot.com.ee/

    VastaKustuta