esmaspäev, 11. juuli 2016

Veidrad faktid

Panin kirja mõned natuke naljakad ja natuke veidrad faktid minust. Head lugemist! :)

1) Kui ma nägu Norwexi näolapiga pesen, siis alustan alati paremast põsest ja panen samal ajal vasaku silma kinni. See pole isegi loogiline, sest tegelikult ma peaksin kinni panema just parema silma.

2) Minu tuba on sinine. Me värvisime selle selliseks 2015 aasta suvel, enne seda oli mu tuba üleni roosa (väike printsess olin). Kujundus oli minu mõte, kuid värv mitte. Alguses tahtsin, et mu tuba oleks soepruun, see järel soovisin hoopis must-valget, kuid siis andis ema mõtte värvida tuba hoopis siniseks. Enne seda oli minu lemmik värv lilla (sellel võib olla seos Justin Bieberiga :D), kuid nüüd on mu lemmik värv sinine! Ei tea miks küll. Hetkel otsin oma tuppa igasuguseid lahedaid ja armsaid kodutunnet tekitavaid siniseid kaunistusi ja kujukesi. Kahjuks ei ole eriti midagi leidnud. Kuid hetkel on sellised mõtted peas, et mida vähem seda parem.

3) Mul on voodis kaisukaru, või tegelikult siiski kaisujänku. Ta on mul enamasti uinudes kaisus. :D Magades kaisutan(kallistan?) kaisujänkut tagurpidi, sest tal on pea väiksem ja kõvem kui tagumik ning pehmet ja suurt asja on ju alati parem kallistada, kui väikest ja kõva. Hahaha kirja on seda väga veider panna. :'D

4) Kas te teate seda nippi, et kui sukasilm jooksma hakkab, siis tuleb see küünelakiga üle tõmmata ja "jooksmine" peatub? Olin mina siis võistlusel, kus laval ei tohi midagi valesti olla. Näiteks kostüümielement ei tohi puudu olla võrreldes teistega ja soeng peab kõigil ühesugune olema. Ma arvan, et te juba teate, mis valesti oli. Loomulikult olin ma suutnud oma sukad katki tõmmata, ja kohe korralikult. Algas see ilus auk kohe jala algusest ja see oli umbes 12 cm lai. See küll jäi kostüümi alla peitu, kuid iga liigutusega jooksis see edasi. Mul oli läbipaistev küünelakk kaasas ja hakkasin usinasti seda auku "plaasterdama". Ma muidugi ei teadnud seda, et sukkapükse võiks samal ajal jalast eemal hoida, kui seda pintseldada ja juhtus nii, et liimisin sukad omale jala külge. Jess!!! Jõutsin öösel koju võistluselt ja hakkasin sukka jala ümbert katki lõikama, nii et ainult kinni jäänud koht oli jala küljes. Küünelakki eemaldajaga "sulatasin" küünelakki lahti. Ikka korralik pool tundi kulus selleks. Kui küünelakk ja sukk olid jala küljest korralikult lahti, püsis mu jalg päris mitu päeva punane selle kohapealt. Hetkel lasen sukasilmal pigem joosta, kui hakka küünelakkiga jändama. Sellist elamust ma rohkem kogeda ei taha. :D

5) Kui ma väiksem olin, siis me käisime perega Maantee muuseumis ja mul on sealt meelde jäänud üks naljakas seik. Nimelt oli/on seal väikene autodelinnak ja mina ei julgenud üksi autoga sõita, seega tuli ema kaasa. Sõitsime siis rahulikut ja kõik oli hästi, kuni tuli keegi teine autoga vastu ja ma pöörasin (mina olin roolis) ühe papist seina poole, mis immiteeris linnapilti. Ema hakkas kõrval kiiresti ütlema, et pidudaksin ja ta ütles seda mitu korda, kuid selle asemel, et pidurdada, vajutasin ma hoopis gaasi. Nii et me põrutasime sellele papist seinale lihtsalt otsa. Nalja oli palju ja autosid rentinud onu ka naeris. :D

6) Kui ma teen ise või ostan kellelegi kingituse, siis see on alati selline kink, mida ma ise endale tahaksin. Nii et mul on alati natuke kahju kingitust ära anda. :D Aga sellest pole midagi, sest tavaliselt see kink väga meeldib sellele inimesele, kellele ma selle kingin. ;)

Ja üks mõnus pilt lõpetuseks.. :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar