esmaspäev, 18. jaanuar 2016

Imeline Tangle Teezer

Hei-hei!

Täna ma mõtlesin, et räägin natuke imelistest Tangle Teezer juukseharjadest. Tangle Teezeri harju on kuute stiili ja kõik on erinevateks otstarveteks mõeldud. Need on The Original, Compact Styler, Salon Elite, Magic Flowerpot, Aqua Splash ja Blow-Styling Hairbrush. Rohkem saab uurida erinevate harjade kohta sellelt lehelt: (LINK) 

Kui ma Tangle Teezer The Original harja umbes aasta aega tagasi tellisin, olin ma imestunud, sest ma ei arvanud, et see võib nii hästi töötada. Hari mahub mugavalt peopessa ja seda on lihtne endaga kaasa võtta, sest sellel pole pikka ja ebamugavat käepidet. Pärast Tangle Teezer harja ostmist ei kasuta ma enam üldse tavalist harja! Tavaline hari teeb juustele nii haiget ja venitab neid, pusasid on raske välja kammida ja see teeb ka peanahale haiget. Tangle Teezer seda ei tee, harjaste otsas pole neid nupsukesi, mis on tavalisel harjal ja juuksed ei jää nende taha kinni. Harjamisel tekib küll imelik heli, mis oli algul päris hirmus, kuid see tuleb sellest kui harjased painduvad ja pärast jälle normaalsesse asendisse tagasi lähevad. Eriti meeldib mulle see, kui harjased peanahka mõnusalt masseerivad.
Mul on paksud ja pikad juuksed ning Tangle Teezer töötab nendega väga hästi. Kui juuksed on väga pusas, võtan salgud ja harjan igat salku eraldi. Nii on lihtsam ja pusadest saab kiiremini vabaks. Kahjuks ei oska ma midagi öelda lokkis juuste kohta, sest mul endal on sirged juuksed. Firma väidab, et hari kammib suurepäraselt ka lokkis juukseid. 
Hari pidi sobima ka märgadele juustele, nii et hiljuti proovisin. Tavaliselt ma ei kammi pärast juustepesu juukseid, kuid seekord proovisin. Olin üllatunud, sest kammimiseks kulus vähe aega ja juuksed kuivasid palju kiiremini.
Mina puhastan oma harja tavalise vee ja Norwex'i kummiharjaga, kuid seda  asendab edukalt ka hambahari.
Minu vana ja kulunud harjake on selline armas ja värviline, peaks selle varsti uuema vastu vahetama, sest mõned harjased on juba natuke kõverad, eriti äärtest.
                                                                 


Hiljuti tellisin ka TT Compact Styler harja, (lilla ja läikiv) sest ma olen sellist juba algusest peale tahtnud, kuid see hari on väiksem kui The Original ja minu paksudele juustele see ei sobi. Ma tunnen, nagu peaks tund aega juukseid kammima, enne kui kõik pusad väljas. Hari on pindalalt lihtsalt liiga väike, kuigi ma lihtsalt armastan selle harja välimust! Compact Styleril on harjase peal kaitseks kaas, mis hoiab ära harjaste kahjustused ja mustus peaks ka harjast eemal püsima.
Hari ise näeb selline välja:



Veel tellisin ma TT Salon Elite harja, mis on sarnane oma suuruselt The Original omale. Kuid Salon Elite on kumeram. Ma eelistaksin küll mõnda teist värvi peale roosa, kuid ma arvan, et ma hakkan siiski seda Salon Elite'i edaspidi kasutama.
Hari selline:



Lisan väikse võrdluse The Original ja Salon Elite harjade suurusest. Vasakul on The Original ja paremal Salon Elite.

Lisapilt harjastest lähemalt:

Katsetge seda suurepärast harja ja te ei kahetse! 
Järgmise korrani! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar